ClassWizard invalidado
Author Message
 ClassWizard invalidado

Hola a todos:

    Tengo una clase derivada de CDialog que no  me deja abrir el ClassWizard
cuando intento a?adir alguna variable o funcin miembro a dicha clase, y
tengo que hacerlo manualmente. El mensaje que me da es el siguiente:

    "A duplicate insert block exists for class "CDlgCamara" in the source
files(DlgCamara.h, DlgCamara.cpp)"

    Con el resto de clases no tengo problemas para acceder al ClassWizard,
pero con esta no hay manera ltimamente. :-(

    He estado mirando ambos ficheros pero a priori no parece haber nada raro
en ellos. ?Alguien sabe a qu puede ser debido este error? ?Alguien podra
ayudarme para poder continuar utilizando el ClassWizard con esta clase?

Muchas gracias.

Un saludo,

    JIGE

Sat, 16 Jul 2005 21:29:04 GMT
 ClassWizard invalidado

Quote:
> [...]

>tengo que hacerlo manualmente. El mensaje que me da es el siguiente:

>    "A duplicate insert block exists for class "CDlgCamara" in the source

Insert block is:

        //{{AFX_DATA(CDlgMain)
        //}}AFX_DATA

(in .h file), and:

        //{{AFX_DATA_INIT(CDlgMain)
        //}}AFX_DATA_INIT

(in constructor in .cpp file).

Quote:
> [...]

>en ellos. ?Alguien sabe a qu puede ser debido este error? ?Alguien podra
>ayudarme para poder continuar utilizando el ClassWizard con esta clase?

(Sorry - I have no Spanish, and I may have misunderstood your problem.
I hope you can read English.) There must be only 1 block in each file.
If you have a 2nd constructor, you probably have a 2nd AFX_DATA_INIT
block. It is possible to cut the block from the 2nd constructor, use
ClassWizard, and paste the block into the 2nd constructor again.

Quote:
>Muchas gracias.

>Un saludo,

>    JIGE

Pete Barrett

Sun, 17 Jul 2005 04:32:09 GMT
 ClassWizard invalidado
Thanks a lot.

    My problem was that, so I have resolved it thanks to you.

Regards,

    JIGE

Quote:

> [...]

> block. It is possible to cut the block from the 2nd constructor, use
> ClassWizard, and paste the block into the 2nd constructor again.

Sun, 17 Jul 2005 19:13:53 GMT

1. ClassWizard invalidado

2. ClassWizard Bug? - int value member variable for a listbox not available via ClassWizard

3. where is classwizard

4. where is classwizard in VC.net

5. Is there something like ClassWizard in VC6.0?

6. VC++ ClassWizard - How to delete a class?

7. Do I have to use ClassWizard with CDaoRecordset?

8. ClassWizard

9. Newbie DDX and Classwizard

10. Classwizard and DAO

11. Classwizard errors

12. Problem with Recordset and ClassWizard