a - Send a key to an app with sendmessage
Author Message
 a - Send a key to an app with sendmessage

So :)) i want to send the key (F7) to an application without the sendkey
function

I've got the Hwnd of the application
i know i must use the sendmessage function but how ?

        ex : sendmessage(hwnd of app,WM_CHAR,what here,what here)

and for wm_char i'm not sure

                Thank's

------ French message ---------

Voila j'aimerais envoyer une touche (F7) a une application

G le hwnd de l'application
je sais qu'il faut utiliser l'api Sendmessage

Mais je sais pas quoi mettre dans les 3 autres parametres de l'api

            ex : Sendmessage(hwndfeuille, quoici,quoici,quoici)

ok je sais c pas facile ;o) mais par sendkey c pire ! faut que l'appli reste
en premier plan ! et sa faut pas car on ne peut plus toucher a l'ordi sinon
lol l'envoi de la touche est toute le 2 min :))

Thu, 27 Jun 2002 03:00:00 GMT

1. a - Send a key to an app with sendmessage

2. a - Send a key to an app with sendmessage

3. a - Send a key to an app with sendmessage

4. a - Send a key to an app with sendmessage

5. Help with sending function keys and cursor keys to DOS app

6. Sending an event from a DLL to a VB app using SendMessage()

7. sending keys from VB to dos APP

8. Sending Key Strokes to Hidden DOS apps

9. Sending Keys to Other Apps

10. Sending Keys To Dos Apps

11. Help with Send Keys and App Activate

12. Sending keys to an MSDOS app???