Virus: SULFNBK.exe ?
Author Message
 Virus: SULFNBK.exe ?

Ich bin heute vor einer Datei "SULFNBK.EXE" unter Windows\Command gewarnt
worden.
Handelt es sich um einen echten Virus oder erhielt ich eine Fehlinformation?

--

mfg

Wed, 31 Mar 2004 02:16:05 GMT
 Virus: SULFNBK.exe ?

Quote:
> [...]
gewarnt
> worden.
> Handelt es sich um einen echten Virus oder erhielt ich eine

This is a translation (alta vista) and I hope is good enough........

Warnte Ihr antivirusprogramm Sie? Oder empfingen Sie ein email, das
Ihnen erkl?rt, diese Datei zu l?schen. Das SULFNBK.EXE in
Windows\Command ist eine notwendige Datei, nicht ein Virus.......but
dort ist ein Virus mit dieser Extension. L?schen Sie Sulfnbk.exe NICHT
von Windows\Command. Gehen Sie zu jeder m?glicher antivirussite oder '
zur st?dtischen Mythussite ', ber sie zu lesen.

Heather (Canada)

Quote:
> --

> mfg

Wed, 31 Mar 2004 02:41:18 GMT
 Virus: SULFNBK.exe ?

Hi,

SULFNBK.EXE is usually a Hoax BUT, such as all other .EXE file it may carry
any viral code and some one can use this as a way of distributing viruses...
It may be infected by most of the viruses either...

please look at : http://vil.nai.com/vil/virusSummary.asp?virus_k=99084

regards...

Orhan

Quote:
> [...]
> worden.
> Handelt es sich um einen echten Virus oder erhielt ich eine

Sat, 03 Apr 2004 18:33:51 GMT
 Virus: SULFNBK.exe ?

Quote:

> [...]

viruses...
> It may be infected by most of the viruses either...

If received in an email it's actually likely to be sircam. It picks that
name as one of it's filenames for emailing.

Mon, 05 Apr 2004 08:42:57 GMT

1. SULFNBK.exe - virus?

2. is SULFNBK.EXE a virus?

3. how do I restore sulfnbk.exe?

4. How do you restore the sulfnbk.exe file?

5. SULFNBK.EXE

6. -- SULFNBK.EXE Mailing is a HOAX --

7. what virus cpontains the exe file CFGWIZ32.exe

8. VIRUS VIRUS VIRUS

9. OPTICAL.EXE est censĂ© ĂȘtre un virus ...

10. virus: trickler_4010.exe

11. virus in explorer.exe???

12. Virus Program: c:\winnt\system32\msmsgs.exe