ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)
Author Message
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)

dva zadatka:

1. sastaviti program kojim se ispituje da li medju unetim brojevima A, B
i C ima jednakih

2. sa tastature se unose ocjena iz matematika (OM) i ocjena iz
informatike (OI) Sastaviti program koji izdaje odgovarajucu poruku koja
sadrzi naziv fakulteta koji se uceniku preporuchuje da upishe:
-ako je OM=5 i OI =5           'matematicki'
-ako je OM<5 i OI=5           "ekonomski"
-ako je OM=5 i OI <5           elektronski
-inache                       'gdje ima mjesta'

U Pascalu sve treba, malo su tupavi ali nisam ih ja smishljao.

Sun, 16 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)
Quote:

> dva zadatka:

[...]

Domace zadatke moras sam.

poz.

--
Filip Miletic  EE->uE student, ETF BG FRY

Linux Users Group YU (LUGY) http://www.linux.org.yu

Mon, 17 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)

says...

Quote:
> [...]

> -inache                       'gdje ima mjesta'

> U pascalu sve treba, malo su tupavi ali nisam ih ja smishljao.

Opet zajebant... :(

Mon, 17 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)
  Perspektivan programer, nema sta... :))

[...]

Thu, 20 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)
al' ste mi vi programeri od pomoci ! Kad vas neko zamoli za nesto samo
kritikujete a uopste ne pomazete ! Pa sta ako neki ne shvataju
programiranje, ona devojka sto je zamolila za domaci mozda ni nema pc pa joj
je tesko da uradi. Bas ste fer, nema sta........

Quote:
> [...]

> : -inache                       'gdje ima mjesta'

> : U pascalu sve treba, malo su tupavi ali nisam ih ja smishljao.

U postu koji je 1 Oct 2000 12:22:06 GMT poslao

666:  Perspektivan programer, nema sta... :))

E jebi ga sad, pa ne mogu ni ja sve da znam :))

Thu, 20 Mar 2003 03:00:00 GMT
> [...]

joj
> je tesko da uradi. Bas ste fer, nema sta........

Nije problem da mu se pomogne, ali je problem ako mu mi stalno radimo
domaci, kako ce on nesto nauciti? U redu je da on pita nesto sto mu nije
jasno, ali ovako, mi napisemo program, on to lepo prepise sebi u svesku i
dobije peticu, a ima mnogo dece koji isto ne znaju ali nauce....ne bi bilo
fer da ovaj samo prepise. Neka malo mucne kefalom, gde fali nek pita za
savet.
Ovo je ipak blize savetovalistu a ne mesto gde ces nabaviti sve sto ti ne
volis da radis.

Pozdrav!
Veljko

Thu, 20 Mar 2003 03:00:00 GMT
> [...]

> programiranje, ona devojka sto je zamolila za domaci mozda ni nema pc pa joj
> je tesko da uradi. Bas ste fer, nema sta........

Sudeci po tome da joj je to domaci il inesto slicno, stvarno ne bi bilo u
redu od nas da joj to radimo. Cim to treba da uradi radi skole, to znaci
da to treba da zna. ako ne zna, sta mi tu mozemo? Da joj uradimo zadatke
pa da dobije dobru ocenu iako ne zna?

Ok je traziti pomoc ili neko objasnjenje, ali traziti da se urade celi
zadaci... :(

Pedja

Fri, 21 Mar 2003 06:08:23 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)
pa mogao je barem neko da joj makar pojasni, ako nista drugo !

Quote:

> [...]
> pa da dobije dobru ocenu iako ne zna?

> Ok je traziti pomoc ili neko objasnjenje, ali traziti da se urade celi

Fri, 21 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)

Quote:
> pa mogao je barem neko da joj makar pojasni, ako nista drugo !

Tu je problem sto se radi o banalnim zadacima cija je svrha samo to da se
nauce najosnovnije stvari u Paskalu. Pomoc bi se mogla recimo sastojati u
tome da neko nadje uzbenik i prekuca poglavlje koje se bavi tim
problemom...

Ovde se ipak ocekuje da onaj ko trazi pomoc zna if, case, petlje i slicne
paskal potrepstine...

Pedja

Fri, 21 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)

Quote:
> U postu koji je 1 Oct 2000 12:22:06 GMT poslao

> 666:  Perspektivan programer, nema sta... :))

> E jebi ga sad, pa ne mogu ni ja sve da znam :))

Does this have anything to do with ISO Pascal, and what language
is it in?

Incidentally there is an article in Embedded Systems about avoiding
silly accidents, recommending naming techniques in C/C++.  The pity
is that people do not recognize that proper use of subranges and
typing in Pascal largely covers the problem.

--

 http://www.qwikpages.com/backstreets/cbfalconer/

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Sat, 22 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)
dobro, tu si u pravu....

Quote:

> [...]
> problemom...

> Ovde se ipak ocekuje da onaj ko trazi pomoc zna if, case, petlje i slicne

Sat, 22 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)

Quote:
> Does this have anything to do with ISO Pascal, and what language
> is it in?

I don't think it is English, 'coz I understand shit of it.

Sun, 23 Mar 2003 03:00:00 GMT
 ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)
proba

--
Posted from [193.77.236.1]

Wed, 14 May 2003 06:18:21 GMT

 [ 14 post ]

 Relevant Pages

1. ima li neko intelli da mi uradi ovo?:)

2. File DBT da 50 Mb improvvisamente diventano enormi da 450 Mb (DBE)

4. Help Wanted: New York (LI)

5. Gracias por vuestra atenciĆ³n y bienvenidos a mi nueva WEB [Offtopic]

6. Delphi positions // MI

7. Ya tengo mi correo @barcelona.com 9108

8. What da..

9. Help! Reading hex da

10. MI - Delphi Developer Needed

11. Delphi->Access - Opus DA, Titan or JETset?

12. US-MI Delphi Programmer Position Available