500,- per week bijverdienen als programmeur
Author Message
 500,- per week bijverdienen als programmeur

Rotterdam, 8 maart 1998

PARTTIME PROGRAMMEUR!

Ben je ge?nteresseerd in:
x Geld verdienen naast studie of job? en/of
x Thuis programmeren voor opdrachtgevers? en/of
x Geld verdienen aan jouw goede I.T.-idee?n?

Stuur ons dan me{*filter*} een e-mail met jouw gegevens voor nadere informatie!
Of bel (of fax) snel met:
Ben den Broeder.
Telefoon: 010 4675409
Fax:      010 - 4655690

Na een langdurige en gedegen voorbereiding starten wij op 15 april a.s. de
activiteiten van ConnectionSource.com, waarin wij de talenten en
capaciteiten van parttime programmeurs koppelen aan de groeiende vraag van
de I.T. markt!

Als je ons snel de onderstaande gegevens mailt, doorbelt of faxt dan zullen
wij jou zo spoedig mogelijk verder informeren over jouw interessante
mogelijkheden en de aanpak van ConnectionSource.com.

Met vriendelijke groeten,

B. B. den Broeder

Telefoon: 010 - 4675409
Fax:      010 - 4655690

* Ja, ik ben ge?nteresseerd en informeer mij nader:
  Naam:
  Voorletters:
  Voornaam:
  E-mail adres:
  Telefoon:

* Ik kan redelijk tot goed programmeren in de volgende talen:
  -
  -
  -

* Ik programmeer op de volgende computer(s):
  -
  -
  -

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT
 500,- per week bijverdienen als programmeur

Quote:
> [...]

>x Geld verdienen naast studie of job? en/of
>x Thuis programmeren voor opdrachtgevers? en/of
>x Geld verdienen aan jouw goede I.T.-idee?n?

This is an ENGLISH newsgroup!!!

Stefan
---
please remove the P in my email-adress to answer me

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT
 500,- per week bijverdienen als programmeur

Stefan Goehler schrieb:

Quote:

> This is an ENGLISH newsgroup!!!

> Stefan

No, this is an international newsgroup!

Franz Glaser, Austria
http://members.eunet.at/meg-glaser

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT

 [ 3 post ]

 Relevant Pages

1. GUARANTEED 2-5 LBS WEIGHT LOSS PER WEEK

2. GUARANTEED 2-5 LBS WEIGHT LOSS PER WEEK

3. ODBC to DB with 500+ tables

4. CRT and 500 Mhz.

5. INFO: Answers to over 500 FAQs

6. Server Error 500, Dephi 3.0 C/S and IIS 2.0 running isapi.dll's

7. Text priting on Deskjet 500 series

8. ERROR 500 when trying to access the BDE in a CGI App

9. Opportunity with Fortune 500 Co. Manager, Information Systems

10. Datenbank als Tabelle ausdrucken

11. Tutoring.... once per a week?

12. Day in week and week in year calculations, oops!