pascal opdracht
Author Message
 pascal opdracht

Wie zou er voor mij een opdracht voor school willen uitwerken in Borland
Pascal 7.0.
Het is voor een kenner vast en zeker een makkelijk opdracht. Maar zelf kom
er moeilijk uit.... Wie durft...
Moet het inleveren op 30 januari

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT
 pascal opdracht

Quote:

> [...]
> Borland
> pascal 7.0.
> Het is voor een kenner vast en zeker een makkelijk opdracht. Maar zelf

Wat is het dan?

Remco

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT
 pascal opdracht

Fl. 50,= per uur, dan doe ik het voor je

Chris

Quote:

> [...]
>pascal 7.0.
>Het is voor een kenner vast en zeker een makkelijk opdracht. Maar zelf kom

Remco de Korte heeft geschreven in bericht

Quote:

uitwerken in
opdracht. Maar zelf

>Wat is het dan?

>Remco

Grappig wel dat de Amerikaanse, Engelse en Finse
zedenprekers nu niet doorhebben dat het hier gaat om een
huiswerkopdracht:)))
Ze zouden Ricardo me{*filter*} de huid vol gescholden hebben.

Maar goed, als hij nou eens begon te vertellen wat het
probleem is, dan kunnen we altijd even kijken.

Oja Remco, dat grafische programma wat je mij gestuurd hebt,
is best mooi eigenlijk, met wat kleine aanpassingen zou je
het best als shareware uit kunnen brengen.

Groeten
Bas

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT
 pascal opdracht

This is a strictly Dutch thread!
Don't bother, it's someone asking to get his homework done.
These suckers are everywhere.

Cheers!

Remco

Quote:

> [...]

> huiswerkopdracht:)))
> Ze zouden Ricardo me{*filter*} de huid vol gescholden hebben.

Moet je lezen wat hij mij schreef op mijn reactie in
nl.comp.programmeren:

"zal misschien best allemaal maar heb genoeg reacties gehad. Dus waar
bemoei
je je mee..... Zo is het toch ook goed gegaan. En over de prijs kun je
dan
nog overleggen. Maar je mag hem wel maken voor 5,- als je dat
wilt............"

Quote:
> [...]

> is best mooi eigenlijk, met wat kleine aanpassingen zou je
> het best als shareware uit kunnen brengen.

Dank, dank. Ik overweeg het. Wat voor aanpassingen had je in gedachten?
Leesbaar maken of zo?

Quote:

> Groeten
> Bas

Groeten,

Remco

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT
 pascal opdracht

Hi "ricardo,

Wednesday, January 07 1998 18:56, "Ricardo Arkes" wrote to All:

> [...]
 RA> Borland pascal 7.0. Het is voor een kenner vast en zeker een makkelijk
 RA> opdracht. Maar zelf kom er moeilijk uit.... Wie durft... Moet het
Wat is de opdracht dan? En wat krijg IK ervoor?

[ Mazzel  --  +31 - 33 - 494 3146 - Infinity System BBS - ICQ UIN: ]

... We now return to our regularly scheduled flame-throwing.
--
|Fidonet:  Dexter 2:283/507

|The views of this user are strictly his own.

Wed, 18 Jun 1902 08:00:00 GMT

 [ 6 post ]

 Relevant Pages

1. STL for Pascal and Object Pascal

2. Prospero Pascal, and Friends of Pascal

3. Pascal & Pascal+BASM programs

4. Kompatibilit?t von Turbo Pascal und Topspeed Pascal

5. Help With Pascal Iwant to call C function from Pascal

6. STL for Pascal and Object Pascal

7. Prospero Pascal, and Friends of Pascal

8. Pascal question from non-Pascal programmer

9. Linking C in Turbo Pascal or Borland Pascal?

10. (newbie) textbook featuring extended pascal and object pascal

11. MW Object Pascal vs Delphi's Pascal