Sound volume control form and VB prog
Author Message
 Sound volume control form and VB prog

English :
-------
[HELP VB3PRO] Sound volume control form and VB prog
I would like to control the volume sound in a VB prog, using the default
Windows 3.1 and 95 form. How can I do that ?
(I know that I can use API functions)

          Thank in advance.

Fran?ais :
--------
[AIDE VB3PRO] Fentre de contr?le du volume sonore et prog VB
J'aimerais contr?ler le volume du son dans un programme VB en utilisant
la fentre par dfaut de Windows 3.1 et 95. Comment puis-je faire ?
(Je sais que je peux utiliser des fonctions API)

           Merci d'avance.

Mon, 02 Oct 2000 03:00:00 GMT

1. Form control and sound-volume control???

2. Form control and sound-volume control???

3. VB5: Win95 sound volume control

4. MCI and sound volume control

5. volume control and sound recording in vb5

6. Control Sound Volume With API?

7. VB5: Win95 sound volume control

8. volume control and sound recording

9. Sound volume control in Win95