andere printer printen, dan terug naar default printer
Author Message
 andere printer printen, dan terug naar default printer

ik wil via een macro een andere printer binnen het netwerk kiezen.
Daarna met het programma de standaardprinter weer activeren. Telkens
loop ik tegen het probleem aan met de toevoeging "op Ne**" Dit is bij
vele gebruikers anders.Hoe los ik dit op ?

Sun, 18 Sep 2005 02:27:17 GMT
 andere printer printen, dan terug naar default printer
Frank

Stel je vraag hier in het engels want dan zal je meer antwoorden ontvangen
dan dat je de vraag in het nederlands steld.

PS Ik kan je overigens niet helpen met het antwoord maar ben er wel
nieuwsgierig naar.

Quote:

Tim

Quote:
> [...]
> loop ik tegen het probleem aan met de toevoeging "op Ne**" Dit is bij
> vele gebruikers anders.Hoe los ik dit op ?

Sun, 18 Sep 2005 20:30:45 GMT

 [ 2 post ]

 Relevant Pages

1. Changing Printers property reset printer to Windows default printer

2. Macro to change default printer and then restore original default printer settin

3. printer default to non-default printer

4. Q: Printing report on non-default printer w/o user selecting printer

5. Macro that selects printer and prints doc also changes default printer

6. Problem setting the active printer of Word 97 without changing the Windows default printer

7. Getting default printer name from Printers Collection

8. Printer.EndDoc after switching default printer - VB 4.0 16 bit

9. Printer Control->Default Printer

10. Printer.Print on non-default printer

11. Printer - Default Printer how do you detect this?

12. Printing to a printer that is NOT the default printer