Van Clipper naar VB
Author Message
 Van Clipper naar VB

Ik heb een applicatie geschreven voor een organisatie in Clipper 5.0.
Dit is twee jaar geleden geimplementeerd, maar nu willen ze echter overgaan
naar Windows.
Mijn vraag is nu, als VB leek, kan ik met behulp van de ODBC ook DBF files
aanroepen in VB, en daarbij funkties als Browse() en DBEDIT() enz.
aanroepen.

Wat heb ik daarvoor nodig?
Naast natuurlijk VB. (moet ik trouwens de prof edition hebben of niet?)
Wat kost de ODBC voor DBF's (als ie al bestaat) en waar kan ik die krijgen?

Bij voorbaat dank voor eventuele info.

J.W. (no ansi picture).

Thu, 17 Apr 1997 19:12:36 GMT

 [ 1 post ]

 Relevant Pages

1. Van Clipper overstappen naar Visual basic of Delphi ?

2. Van Clipper overstappen naar Visual basic of Delphi ?

3. KOM NAAR MIJN HOMEPAGE!

4. andere printer printen, dan terug naar default printer

5. Wie helpt mij: Conditional Compiling (naar 16bit compileren in win32)

6. Convert Clipper To VB

7. From Clipper to vb

8. Please Help : newbie , clipper to VB

9. Clipper and VB Shared tables

10. Clipper to VB

11. Q:Migration from Clipper to VB

12. VB 5.0 and Clipper index NTX files (Help )